lørdag 17. november 2012

Ut av malingståka....

Jeg lever ;) 
men her skal dere se hvorfor jeg har vært fraværende noen måneder.
Huset jeg kjøpte var et fargerikt hus, 
men med potensiale...
førbilder:






Nå er huset tilpasset mitt hjerte ;)
Med mer enn  100 liter maling 
(og god malingshjelp), 
er huset forvandlet fra gult,grønt, rødt, blått, svart osv osv 
til lyse nyanser

nå er det lyst inne og den blå timen ute
Min stil, og mine ting  er kommet på plass ....

selv om det mangler litt skapdører her og der.....
 og et spiskammers er i emning......
 er kosen og stemningen på plass.



Gyngestolen
jeg kjøpte på garasjesalg
har fått komme inn i varmen,
til glede for flere enn meg....







peisen er tatt i bruk
gangen som før var knall gul er blitt .....
spisestua med utsikt til alle småfuglene på brettet
med nymalte furugulv....
 stua med ledninger her og der......
de blir festet etter hvert..... 

Det gjenstår en hel del, men vi er i hus og mye er på plass.
Verkstedet er snart ferdig, 
DET gleder jeg til å ta i bruk!!! :)
Der blir det god plass til kreative krumspring ;)

enn så lenge
en malingshilsen fra
som kommer sterkere tilbake ;)

4 kommentarer:

Leif Andre sa...

Steike :-)
Ha itj vorre kjedeli heim der ser æ :-)
Du e bra utroli flenk me alt du foretar dæ du !!!!
Huse e nesten itj å kjenn igjæn..

Vform sa...

Hokus Pokus ... och du har förvandlat ditt hus :O)
JÄTTEFINT!!
Men vilket arbete!
Förstår att du är nöjd!
God fortsättning och njut i ditt vackra hem :)
♥ KRAM!

Unknown sa...

Så fint!
Skjønner du har hatt storjobb!
Arti å sjå bildene dine :-)
Klem

Janne i Fagerlia sa...

Du store tid - som du har jobbet! Og hvilken forandring:) Trenger du skapdører foran kjøkkenhyllene ..... Det er jo både tøft og moderne med åpne hyller på kjøkkenet. Misunner deg spiskammers. Husker mine besteforeldre hadde dette, og det var særdeles spennende å snike seg inn i jakt på godbiter/rester. Spesielt ved juletider var spiskammerset et atraktivt sted for oss barn.

Blir spennende å se hvordan verksedet ditt blir. Lykke til videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...