onsdag 25. desember 2013

Det er jul

Jammen ble det jul i år også. 
Mye av det jeg hadde planlagt å gjøre, ble ikke gjort, tiden fløy fra meg
...eller rettere sagt; jeg startet for sent! 
Hvert år blir det likedan, og jeg tenker; NESTE ÅR - da skal jeg starte MYE tidligere, 
da skal jeg rekke ALT. Men...... ;)


Vel, vel, som sagt, det ble jul likevel
huset er julepyntet, gammelt og nytt i skjønn forening slik det skal være



For meg er romjula tid for ettertanke, oppsummering av året som har gått, 
tanker om det nye året som snart er i anmarsj. 
Mye spennende har skjedd i 2013.
Noe av det siste som skjedde var julemarkedet her på Røros
en veldig morsom opplevelse, masse folk, 
godt salg og fine tilbakemeldinger ga påfyll 
- og lysten til ny produksjon :)
  
litt julegave-produksjon ble det også


Verkstedet lever opp til forventningene, 
å kunne sitte der å male eller lage ting er bare helt fantastisk, 
drømmen har gått i oppfyllelse :) 
Jeg kjenner at jeg er i utvikling, ideer og planer sprenger på i topplokket.
Jeg er spent på 2014!
Det eneste som stikker kjepper i hjula er helsa, der har jeg ikke kontroll, 
den gjør det vanskelig å planlegge, tidsfrister fungerer dårlig for å si det sånn....
Men, jeg er optimist! Jeg finner min vei, som fungerer for meg :)

i fjor og året før ønsket jeg meg noe av julenissen
først verksted
det fikk jeg! 
så ..en mann
det fikk jeg også!
han ligger ved siden av meg nå, med hodet i fanget mitt
men.....
 jeg var nok litt for uspesifikk i ønsket
for mannen jeg fikk
er verdens vakreste
men

han har altså 4 ben... ;)

hehe så nå tørr jeg ikke ønske meg noe ;)

Vil takke alle som besøker sida, veldig hyggelig med så mange besøk :)
Ønsker dere alle en fin romjul
Juleklem fra 
Dordi

2 kommentarer:

Unknown sa...

Til lykke me jula Anne Dordi :-*
Kjempefin julehilsen :-)

Anne sa...

Takk for koselig hilsen !
Så fin blogg du har ..
gleder meg til å følge deg i det nye året .
Klem Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...