torsdag 19. mai 2016

"Me"

Jeg kjøpte meg et gammelt hus
drømmen om eget verksted gikk i oppfyllelse :)
MEN så var det "litt" oppussing, og litt til....og litt til...
Litt Ole Brum; jeg skal bare, jeg skal bare....
Det ble liksom ikke tid til å sitte på verkstedet lenge av gangen
...og så var verkstedet for KALDT!

Da var det bare å "hoppe i det";
av med gammel panel og ut med gamle vinduer!
inn med isolasjon, nye vinduer og nytt panel!!
JUHU som jeg gleder meg til vinteren - la den komme - med snø og kulde
-for jeg har et varmt verksted - og hus!!

Nå kan jeg jobbe på verkstedet i HELE vinter; lage flere bilder.

Dette bildet har jeg jobbet med lenge, nå kan jeg si meg ferdig.
Et helt spesielt materialbilde med mye struktur, malt i acryl.
Bildet har fått tittelen "Me"











Jeg kommer tilbake med bilder av verksted og hus.
Men "pusterommene" bruker jeg til å lage bilder :)
Ha en fin vårdag!
Dordi


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...